fredag 27 maj 2011

Surt


Dessvärre har jag åkt på en smäll. Den delades ut av en rackare till förkylningsvirus och tog även ganska bra så nu blir det att ändra i agendan. Jag hade nämligen ett par dagar innan förkylningen slog till fått det mycket trevliga beskedet att jag blivit uttagen att köra Tour of Norway i början av juni med landslaget. Detta skulle dessutom skett tillsammans med min gamle vän och lagkompis i hemmaklubben Borås Ove Nilsson som skall till o göra landslagsdebut i Norge. Så istället för att klämma fjällkilometer och kämpa hos baggarna så stannar jag kvar i Groningen och skaver på soffan här i lägenheten tills halslärkan vill sjunga igen.

2 kommentarer:

  1. trist henke! bara att ladda batterierna, hoppas du är på benen snart igen!

    SvaraRadera
  2. Se det positivt, du slipper krascha i en skyltspurt dagen innan och förkylningen är avklarad någon vecka tidigare än föregående år! :-) Krya på dig!

    SvaraRadera