onsdag 1 juni 2011

Återställd



Jag har kommit upp på hojen (bilden) igen efter den senaste veckans rond med hosta och snuva. Det är skönt att vara på banan igen men det är i vanlig ordning inga diamanter i bena såhär under de inledande passen. Om det hinner rätta sig till skapligt fram emot helgen så blir det Ronde van limburg på söndag. Annars är det SM på Sollerön under midsommar som jag ställer in siktet på och hoppas kunna vara bra igång till. I övrigt kan jag rapportera från veckan som gick att samtliga åtta avsnitt av "Felix Herngren stör en ingenjör" är trevligt tidsfördriv samt att om man tittar på både Tour of Belgien och Girot på tv så är åtminstonne en liten tupplur garanterad.
Av någon märklig anledning kan jag inte skriva egna kommentarer här på bloggen. Det är något som slaskar med blogger... Så om någon undrar varför jag inte svarat så är det helt enkelt detta som är anledningen. Hur som helst, Tack för era kommentarer!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar