onsdag 29 februari 2012

Zillebeke

Är sen i söndags på plats i vårt hus här i Zillebeke. Igår så var vi ute och rekade delar av banan för söndagens avslutande etapp på West-Vlaanderen med bla Kemmelberg, ett par pavéavsnitt och ett knixigt avslutningsvarv. Om en stund ska vi ut och rulla igenom delar av banan som vi ska köra på lördagsetappen. Annars inte mycket att rapportera. Ryggen krånglar lite men det är bara åldern om jag ska tro på vad de andra säger... Så jag känner lugnet.


Min R3:a som jag trivs rackarns bra på!
På fredag börjar vi med en 7km lång prolog.

Later!

6 kommentarer:

  1. Bra tänkt, åldern kan man ju alltid fixa till :)

    SvaraRadera
  2. Den där blir du giftig på! Kör för tjur'n!

    SvaraRadera
  3. The Tank, jädrans vilket spjut du kommer bli reptilsnabb.Lycka till i helgen!

    SvaraRadera
  4. Jag anar en high end John Holmes Edition styrtapp, har CC tagit fram en prototyp till dig?

    SvaraRadera
  5. Tack pojkar!
    Skarpsynt som vanligt där Greven! Jag har ett minimumkrav på 140. Annars blir man ju sittandes som en dressyrryttare och det är ju sällan fördelaktigt...

    SvaraRadera
  6. Haaaa haaaa Dressyrryttare, jag dööör så jävla roligt!!! Du formulerar dig bättre än hela svenska akademien.

    SvaraRadera