söndag 19 februari 2012

Time flies

Såhär dags hade jag egentligen tänkt att ta mig en eftermddagslur men det är numera grusat då jag för en liten stund sedan smet in hos Mr Pölder och Mr Lindau i grannrummet. Väl där var kaffemaskinen hett villebråd och det slank helt sonika ner ett par svarta espressoskott. Nu kan jag därför inte alls slummra till, lika bra det. Min rumskompis Edvin ligger i sängen brevid och sover som för två så det blir nog bra till slut.
Hur som helst så har vi idag tagit oss igenom det sista passet på hojarna ute på de spanska vägarna för detta läger. Det blev knappa fyra timmar med lite attacker och lagtempoövningar. Jag har nog aldrig kört så mycket lagtempo på ett läger som detta och jag tycker det gjort att det fastnat endel fart i kroppen. Imorgon går planet hem till Borran och väl hemma ska jag vila upp mig lite. Sedan börjar det ganska snart lukta vår i Belgien. Tiden går fort nu, fint de!


Fin fin klättring i krokarna kring Benicassim.

Allt för nu, Hej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar