torsdag 9 februari 2012

Mellan läger

Precis så är det. Efter att ha kommit hem nöjd som kungen av Spanien från vårt läger nere på Gran Canaria så har jag nu haft två veckor hemma i Borås. Under dessa båda veckor har jag lugnat ner mig lite och efter det växelvis suttit på testcykeln och vintertraktorn. Ingen har väl knappast missat att det blåst "en härlig vind ifrån öst". Ryssvinden har medfört att det blivit lite kärvare att vara svennecyklist. Personligen har det blivit något extra pass på tc´n mot normalt. Vidare har jag även gjort en utflykt upp till Linköping för att morsa på delar av familjen där. Mycket bra!
Men i morgon är det så dags för att åka på nästa läger. Även denna gång till Spanien men nu styrs färden istället till Benicassim på fastlandet. Väl där ska vi Cykelcitypågar kaka i...


Byter testcykeln....

Mot finväg.
So long.

2 kommentarer:

  1. Henke, kom ihåg alltid storskivan...aldrig fjollan
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Det glömmer jag aldrig Håkan :)

    SvaraRadera