onsdag 23 maj 2012

Ut på turné

Efter Hammarö har det varit mestadels träning i agendan för att i lugn o ro bättra på formen och ladda batterierna. Har även gjort en avstickare till post cup i Danmark och bråkat lite med danskarna. Nu i Helgen som gick var jag tillsammans med Berra, Broberg och Reck på fina Selma spa i Sunne och klassikerlägret som ägde rum där. Riktigt trevligt och bra dessutom. Så efter denna träningsperiod är det dags att ge sig ut på race igen. Just nu är jag på väg till Estland för att köra tre tävlingar där fre-sön. Nästa vecka bär det sen av mot USA för Philadelpia open championship och efter den tävlingen är det sedan Ronde de l'Ouise i Frankrike. Jag är sugen och det ska bli grymt kul!

4 kommentarer:

  1. Lycka till, skulle du behöva lite extra fartträning så slå bara en signal, det finns gott om plats på min rulle :)

    SvaraRadera
  2. Tack för de! Det ser jag fram emot :) Jag ringer!

    SvaraRadera
  3. Spöa jänkarna! Lycka till amigo!

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart schema, kör till spets Hank The MF Tank!

    SvaraRadera